Novinky


- 28.1. 2003 Poslední z řady 996 - 911 GT3 představeno

 

 

Posledním modelem z řady 996 bude model GT3, tedy jeho upravená verze.

>>Více se dočtete zde<<

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 28.1. 2003 Off-road kurz pro majitele Cayenne

 

 

 

 

 

 

Pokud se již brzy stanete šťastnými majiteli nového Cayenne, pak vězte že Porsche pro vás připravilo kurz na kterém byste se měli naučit správně ovládat svůj vůz v terénu. Kurzy proběhnou přímo ve firemním testovacím areálu v Lipsku. Cena jednodenního kurzu se pohybuje okolo 600 euro na osobu(platí pro řidiče) a 70 euro v případě, že si sebou hodláte vzít i někoho dalšího. V nabídce je i dvoudenní kurz v ceně 1100 euro. Kurz se skládá s 6 resp. 12 částí, které absolvujete ve vlastním voze. Krom toho budete mít možnost na okruhu vyzkoušet i Porsche 911 nebo Boxster.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 3.12. 2002 Brumos Porsche Daytona Prototype

 

 

Závodní tým americké sérié LeMans "Brumos" si vybral za základ svého závodního prototypu vůz Porsche 911 i s jeho 3,6 litrovým šestiválcem. Kromě vnějších úprav dostal vůz také jiný podvozek.

Jak už z názvu vyplývá je tento vůz stavěn primárně k úspěchu na legendárním vytrvalostním závodě na okruhu Daytona.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 8.11. 2002 Laptop od Porsche Design

 

 

Americký internetový obchod BestBuy se dal cestou firmy Apple Computer, která již delší dobu razí heslo: "Kromě výkonu, je důležitý také design" a proto si nechala vzhled nového laptopu navrhnout rakouskou firmou Porsche Desing GmbH, jenž založil F.A. Porsche (pravnuk Ferdinanda Porscheho), jenž je dceřinou společností automobilky Porsche.

Laptop vás kromě svého vzhledu dostane i svým výkonem a výbavou. Jako první totiž nabízí 15,2" LCD displej s rozlišením 1280X1024.

Za cenu 2,399 dolarů dále kromě jiného dostanete 2GHz procesor Pentium 4-M, 512MB DDR SDRAM, 40GB harddisk a combo CD-RW/DVD mechaniku, integrovaný Wi-Fi adaptér a perličkou na dortu je velice kvalitní zvuková karta, která posouvá poslech hudby na přenosných počítačích do úplně jiných sfér.

Pokud byste měli o tento laptop zájem, stačí naštívit dříve jmenovaný internetový obchod www.BestBuy.com a laptop VPR Matrix 200A5 může být váš.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 5.10. 2002 Porsche Cayenne v Paříži

 

 

Na Pařížském autosalonu bylo široké automobilové veřejnosti představeno nové SUV Cayenne k podrobnějšímu zhlédnutí .

>>Více fotografií Cayenne z Paříže najdete zde<<

 

 

 

 

 

 

 

- 26.9. 2002 Porsche otevřelo novou továrnu v Lipsku

 

 

Ve čtvrtek 29. srpna byl v Lipsku slavnostně otevřen nový výrobní závod Porsche, v hodnotě 125 miliónů Eur, v němž by se mělo zanedlouho začít vyrábět nové SUV Porsche Cayenne. Přepokládaná roční produkce této továrny se pohybuje okolo 25 000 vozů. V červnu příštího roku by zde také měla začít výroba limitované série Carrery GT. Celému areálu dominuje nové, přes třicet metrů vysoké, zákaznické centrum. Zároveň byla také oficiálně představena finální verze modelu Cayenne.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 23.9. 2002 Porsche odložilo svůj návrat do F1

 

 

Šéf Porsche Motorsports Herbert Ampferer na nedávné tiskové konferenci potvrdil rozhodnutí firmy Porsche, nevrátit se do velkého motoristického světa dřív než v roce 2005, původně se totiž očekávalo, že se tak stane už v roce 2004. Hlavním důvodem tohoto zpoždění, jak Ampferer uvedl, jsou právě finišující práce na vývoji nového desetiválce do Carerry GT, jejíž uvedení je planováno na rok 2003, a následující výroba motorových jednotek do těchto vozů, jenž budou výraběny pouze tímto oddělením.

V budoucnu podle něj není vyloučen ani návrat Porsche do Formule 1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 29.7. 2002 Devětsetjedenáctka s osmiválcem

 

 

Porsche začalo testovat další generaci své devětsetjedenáctky. Na trhu bude od konce roku 2004. Pod kapotou by se také měli objevit kromě tradičních šestiválců i dvojice vidlicových osmiválců z modelu Cayenne. Základní model bude pohánět upravený boxer s objemem 3,8 litru, u kterého stoupne výkon na 335 koní. Atmosférické provedení 4,5 litrového osmiváce dosahuje v dnešní podobě výkonu 340 koní, lze však předpokládat, že se mírně zvedne. Na samém vrcholu se pak objeví stejný motor s dvojicí turbodmychadel, která mu pomohou k výkonu 450 koní. Později se počítá s uvedením nástupce ostrého modelu GT3, tentokát s motorem 3,8 litru a výkonem 380 koní. Vzhledem k tomu, že se mírně zlepší dynamické vlastnosti už u základního modelu, umožní to později automobilce zvýšit výkon i u nástupce Boxsteru, který se ovšem oproti nové 911 bude lišit podstatně víc, než je tomu dnes. Stávajícím majitelům 911tky totiž vadí přílišná podobnost s levnějším Boxsterem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<< Novější zprávy < > Starší zprávy >>


Zpět na hlavní stránku

webzdarma.cz